Sałbut Bartosz
Sortowanie
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Filia Łowyń
(1)
Autor
Steel Danielle (1947- )
(294)
Roberts Nora (1950- )
(179)
Marciniakówna Anna
(157)
Głowińska Anita
(147)
Lien Merete (1952- )
(124)
Sałbut Bartosz
(-)
Zarawska Patrycja
(120)
Pedersen Bente (1961- )
(112)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(110)
Zarawska Patrycja (1970- )
(95)
King Stephen (1947- )
(92)
Roberts Nora
(92)
Mysen Jane (1960- )
(90)
Włodarczyk Barbara
(90)
Fabianowska Małgorzata
(86)
Coben Harlan (1962- )
(85)
Michalak Katarzyna (1969- )
(85)
Mróz Remigiusz (1987- )
(84)
Sienkiewicz Henryk
(83)
Clark Brenda
(82)
Christie Agatha (1890-1976)
(79)
Ingulstad Frid (1935- )
(79)
Supeł Barbara
(78)
Szulc Andrzej
(78)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(74)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(72)
Rawinis Marian Piotr (1953- )
(72)
Drewnowski Jacek (1974- )
(71)
Popławska Anna
(71)
Chomicz-Dąbrowska Lucyna
(70)
Courths-Mahler Jadwiga
(70)
Widmark Martin (1961- )
(70)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(69)
Rawinis Marian Piotr (1953- ) Dworek pod malwami
(69)
Sandviken Berit Elisabeth (1948- )
(68)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(63)
Gawryluk Barbara (1957- )
(63)
Busquets Carlos
(62)
Mazan Maciejka
(62)
Stelmaszyk Agnieszka (1976- )
(62)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(61)
Kristiansen Else Berit (1960- )
(61)
Kristiansen Else Berit (1960- ) Wojna i miłość
(61)
Webb Holly
(61)
Mysen Jane. Taniec płomieni
(60)
Mirek Krystyna (filolog)
(59)
Lien Merete (1952- ) Zapomniany ogród
(58)
Mickiewicz Adam
(58)
Polkowski Andrzej
(58)
Chmielewska Joanna
(56)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(55)
Lorentz Iny
(55)
Kraśko Jan (1954- )
(54)
Spirydowicz Ewa
(54)
Bourgeois Paulette
(53)
Hunter Erin
(53)
Lunde Sigrid
(53)
Lunde Sigrid Akuszerka
(53)
Boge Anne-Lise
(52)
Jaczewska Edyta
(52)
Pintara Maciej
(52)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(51)
Gerritsen Tess (1953- )
(51)
Szal Marek
(51)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(50)
Cussler Clive (1931- )
(50)
Gardner Urszula
(50)
Kraszewski Józef Ignacy
(50)
Przybyłek Agata
(49)
Schneider Liane
(49)
Wilczyńska Karolina (1973- )
(49)
Zychowicz Elżbieta
(49)
Gjersoe Ann-Christin (1975- )
(48)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(48)
Nurowska Maria (1944- )
(48)
Rowling J. K. (1965- )
(48)
Rzehak Wojciech
(48)
Zimnicka Iwona (1963- )
(48)
Disney Walt (1901-1966)
(46)
Hegstad Inger Harriet
(46)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(46)
Prus Bolesław
(46)
Sęk Bożena
(46)
Witkiewicz Magdalena (1976- )
(46)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(46)
Ludwiczak Bolesław
(45)
Piotrowska Eliza (1976- )
(45)
Jax Joanna
(44)
Tuwim Julian (1894-1953)
(44)
Willis Helena (1964- )
(44)
Fulińska Agnieszka
(43)
Januszewska Aleksandra
(43)
Malita Katarzyna
(43)
Myśliwy Agnieszka
(43)
Żeromski Stefan
(43)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(43)
Child Lee (1954- )
(42)
Fabisińska Liliana (1971- )
(42)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(42)
Sawicka Inga
(42)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(41)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dorośli
(1)
Temat
Ekonomia
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Produkty nowe
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Segmentacja rynku
(1)
Znak towarowy
(1)
Gatunek
Grafika komputerowa
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 76 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. "Strategia błękitnego oceanu" przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia „błękitnego oceanu” - niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka "Strategia błękitnego oceanu" przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. [Rec. na okł.].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej