Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Forma i typ
Książki
(5)
Poradniki i przewodniki
(3)
Proza
(1)
Dostępność
nieokreślona
(3)
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Autor
Airey David (1979- )
(1)
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tashjian Janet Moje życie jako
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(2)
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(1502)
Miłość
(1233)
Rodzina
(1074)
Przyjaźń
(915)
Relacje międzyludzkie
(782)
Programowanie (informatyka)
(-)
Tajemnica
(688)
Psychologia
(509)
Sekrety rodzinne
(481)
Śledztwo i dochodzenie
(470)
Zwierzęta
(425)
II wojna światowa (1939-1945)
(373)
Historia
(344)
Zabójstwo
(343)
Uczucia
(340)
Rodzeństwo
(311)
Nastolatki
(310)
Magia
(298)
Małżeństwo
(289)
Trudne sytuacje życiowe
(283)
Boże Narodzenie
(267)
Dzieci
(262)
Policjanci
(233)
Życie codzienne
(231)
Dziewczęta
(225)
Relacja romantyczna
(222)
Polityka
(221)
Wybory życiowe
(215)
Religia
(213)
Psy
(212)
Filozofia
(211)
Koty
(211)
Zoologia
(196)
Osoby zaginione
(194)
Wychowanie
(194)
Podróże
(191)
Obyczaje i zwyczaje
(185)
Kultura
(183)
Ludzie a zwierzęta
(183)
Uczniowie
(180)
Literatura polska
(176)
Oświata
(173)
Zakochanie
(171)
Matki i córki
(168)
Powieść polska
(168)
Wsie
(168)
Polska
(165)
Uprowadzenie
(163)
Wakacje
(160)
Żydzi
(159)
Powieść francuska
(154)
Arystokracja
(151)
Samorealizacja
(148)
Socjologia
(143)
Poszukiwania zaginionych
(139)
Język polski
(138)
Dziennikarze
(135)
Opowiadanie polskie
(128)
Wojna 1939-1945 r.
(128)
Chłopcy
(127)
Powieść obyczajowa
(124)
Dziadkowie i wnuki
(119)
Osobowość
(114)
Przestępczość zorganizowana
(114)
Seryjni zabójcy
(114)
Zdrada
(112)
Dramat polski
(111)
Zemsta
(111)
Kicia Kocia (postać fikcyjna)
(109)
Śmierć
(106)
Ojcowie i córki
(105)
Sztuka
(105)
Dziecko
(102)
Superbohaterowie
(100)
Władcy
(99)
Marzenia
(97)
Amnezja
(95)
Pisarze polscy
(95)
Mężczyzna
(93)
Samotność
(92)
Wojna
(91)
Wojsko
(90)
Humor
(89)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(89)
Opowiadanie dziecięce polskie
(89)
Prywatni detektywi
(89)
Wielkopolska
(89)
Aktorzy polscy
(86)
Astronomia
(85)
Biologia
(85)
Botanika
(85)
Dojrzewanie
(85)
Politycy
(85)
Lekarze
(84)
Stworzenia fantastyczne
(84)
Literatura
(83)
Szczęście
(83)
Pomaganie
(82)
Przedszkolaki
(82)
Średniowiecze
(82)
Przeprowadzka
(81)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Powieść
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Hobby i czas wolny
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Programowanie dla dzieci ; 2)
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na animowanie gier Scratcha, - linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NA KAŻDY TEMAT (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między "kodowaniem na dywanie", a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Książka
W koszyku
(Moje życie jako... / Janet Tashjian)
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. HUMORESKA (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Programowanie dla dzieci ; 1)
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha, - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NA KAŻDY TEMAT (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej