Informatyka i technologie informacyjne
Sortowanie
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
nieokreślona
(3)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Dział dla Dzieci i Młodzieży
(3)
Czytelnia dla Dorosłych
(1)
Filia Kamionna
(1)
Filia Łowyń
(1)
Autor
Airey David (1979- )
(1)
Figus Valentina
(1)
Galloway Scott
(1)
Janiszewski Boguś
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Marsh Ryan
(1)
Milton Stephanie
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Skorwider Max (1980- )
(1)
Zawanowska Ksenia (1975- )
(1)
Świć Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Dorośli
(3)
Dzieci
(3)
Młodzież
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura włoska
(2)
Temat
Programowanie (informatyka)
(4)
Informatyka
(2)
Scratch (język programowania)
(2)
Amazon.com
(1)
Apple Inc
(1)
Facebook
(1)
Google Inc
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry komputerowe
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Minecraft
(1)
Oświata
(1)
Projektowanie graficzne
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Wychowanie
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Znak towarowy
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Podręcznik
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(552)
Edukacja i pedagogika
(308)
Psychologia
(243)
Biologia
(225)
Socjologia i społeczeństwo
(193)
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Medycyna i zdrowie
(172)
Kultura i sztuka
(145)
Literaturoznawstwo
(145)
Rozwój osobisty
(110)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(85)
Religia i duchowość
(77)
Etnologia i antropologia kulturowa
(74)
Podróże i turystyka
(68)
Hobby i czas wolny
(66)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(56)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(53)
Geografia i nauki o Ziemi
(45)
Kulinaria
(44)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(42)
Fizyka i astronomia
(39)
Filozofia i etyka
(38)
Językoznawstwo
(34)
Styl życia, moda i uroda
(31)
Kultura fizyczna i sport
(30)
Ochrona środowiska
(24)
Dom i ogród
(23)
Rolnictwo i leśnictwo
(23)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(21)
Nauka i badania
(19)
Architektura i budownictwo
(18)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Archeologia
(12)
Chemia
(11)
Inżynieria i technika
(10)
Media i komunikacja społeczna
(8)
Praca, kariera, pieniądze
(7)
Zarządzanie i marketing
(7)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(5)
Matematyka
(5)
Transport i logistyka
(4)
książka zabawka
(3)
Fizyka i astonomia
(1)
Historia i nauki pomocnicze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwosci
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie: Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje (głównie kolorowe) ; 24 cm.
Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami? Logo to jeden z kluczowych elementów tożsamości wizualnej każdej marki. Może pomóc jej osiągnąć szczyt popularności albo zepchnąć ją w otchłań niebytu. Wszystko zależy od Ciebie. Dlatego zanim otworzysz jakikolwiek program graficzny lub weźmiesz do ręki ołówek, zobacz, jak robią to najlepsi, i zaczerpnij wiedzę całymi garściami. Powraca kultowa książka, którą pokochali wszyscy kreatywni projektanci! W wydaniu drugim, zaktualizowanym i rozszerzonym, autor otwiera przed Tobą fascynujący świat wizualnej identyfikacji marki. Pozwól mu przeprowadzić się bezpiecznie przez wszystkie etapy projektowania. Znajdziesz tu jeszcze więcej analiz przypadków, szkiców, logotypów, wskazówek dotyczących współpracy z klientami, anegdot oraz praktycznych informacji o tym, jak skutecznie zamknąć projekt - i zrobić to dobrze. Ta książka da także solidnego kopa Twojemu zmysłowi twórczemu i pomoże uniknąć zabójczej rutyny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Programowanie dla dzieci ; 2)
Celem drugiej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania animacji. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na animowanie gier Scratcha, - linki pozwalające ściągać grafiki do tworzenia gier.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NA KAŻDY TEMAT (1 egz.)
Książka
W koszyku
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wyrusz w fascynującą podróż po świecie nowych technologii i sprawdź, jak wkrótce będzie wyglądała nasza rzeczywistość. Dla fanów smartfonów, komputerów i robotów od 9 do 113 lat! źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. NA KAŻDY TEMAT (1 egz.)
Książka
W koszyku
Minecraft dla początkujących / Stephanie Milton ; [ilustracje] Ryan Marsh. - Warszawa : Wydawnictwo Egmont, 2019. - 63, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 29 cm.
Ta książka jest dla tych, którzy właśnie rozpoczynają swoją przygodę z minecraftem! Dzięki niej poznają wersję Minecraft Bedrock Edition! Przystępne wskazówki pomogą przetrwać graczom w pełnym niebezpieczeństw Świecie Podstawowym. Nauczą ich wydobywać minerały, tworzyć narzędzia, znajdować jedzenie, budować schronienie i wytwarzać zbroję oraz dostarczą cennej wiedzy o zwierzętach, potworach i miejscach, w które można trafić: od krów i creeperów aż po wioski i podziemne kopalnie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z TV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gdzie się ukrył kod? Jak go znaleźć? Jak go stworzyć? Co on właściwie oznacza? Od września 2017 nauką programowania objęci zostaną wszyscy uczniowie szkół podstawowych. Jak mogą wyglądać takie zajęcia? Czy zawsze do ich przeprowadzenia niezbędny jest sprzęt komputerowy? Absolutnie nie, podstawowe zagadnienia programistyczne można wdrażać podczas zabaw bazujących na aktywności uczniów - bez użycia tabletów, smartfonów czy komputerów. Zabawy wprowadzające dzieci w świat kodowania sprawdzą się zarówno w przedszkolu, szkole jak i w domu, trzeba je tylko starannie dobrać do potrzeb i możliwości rozwojowych dzieci. Każdy rozdział to propozycja zabaw z wykorzystaniem innego materiału dydaktycznego. Zabawy pogrupowane są i oznaczone symbolami, podzielone na odpowiednie dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów klas 1-3 i zabawy do wykorzystania w domu, z rodzicami. Podział jest umowny, przygotowany na bazie uśrednionych możliwości dzieci w danym wieku, nie uwzględnia specyfiki danej grupy, potrzeb i możliwości rozwojowych konkretnego dziecka, warto więc przejrzeć wszystkie propozycje aktywności i wybrać te, które będą najlepiej odpowiadać naszym potrzebom. Ostatni rozdział to zabawy wprowadzające dzieci do pracy z wykorzystaniem komputerów, to łącznik między "kodowaniem na dywanie", a pracą w aplikacjach tabletowych lub na komputerze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 37
Książka
W koszyku
(Programowanie dla dzieci ; 1)
Celem pierwszej książki z tej serii jest wprowadzenie dzieci w świat programowania poprzez przybliżenie podstawowych pojęć. Używając języka stworzonego specjalnie dla nich (Scratch 2.0), młodzi czytelnicy będą mogli nauczyć się tworzenia coraz bardziej skomplikowanych gier. Wewnątrz znajdziecie: - sposoby na zaprogramowanie sześciu gier Scratcha, - linki pozwalające ściągać materiały do tworzenia gier.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 004
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. NA KAŻDY TEMAT (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej